Efect ARMAGHEDON 0215: Presupusa amantă a lui Gelu Oltean se dă Elena Udrea

Cum era de aşteptat, ARMAGHEDON 0215 a produs multă vâlvă în mediile implicate în textul ce se referă cu precădere la presupusa activitate ilegală a şefului DGIPI, Gelu Oltean. Am primit multe telefoane pe această temă. Culmea, aproape toţi apelanţii s-au arătat mâhniţi de faptul că premierul Victor Ponta a căzut în capcana şmecherilor care îl înconjoară şi l-a numit pe Gelu Olteanşef la DGIPI, cu grad de secretar de stat. De asemenea, toţi, dar absolut toţi, au confirmat, pe zona lor de muncă, informaţiile din ARMAGHEDON 0215.

Victor Ponta, premierul României, l-a numit pe Gelu Oltean secretar de stat

Victor Ponta, premierul României, l-a numit pe Gelu Oltean secretar de stat

Totuşi, cel mai ciudat apel a venit marţi, 5 martie 2013, pe la ora 10.00, din partea doamnei Monica Prejmereanu, purtător de cuvânt al CSM.

După ce s-a asigurat că vorbeşte cu subsemnatul, doamna Prejmereanu m-a ameninţat că mă dă în judecată dacă nu iau măsuri, în doi timpi şi trei mişcări, ca numele ei să fie şters din conţinutul documentului pe care noi l-am catalogat drept ARMAGHEDON 0215.

Am întrebat-o care este supărarea. Doamna Prejmereanu mi-a spus că informaţia cuprinsă în text, cum că domnia-sa ar avea relaţii extraconjugale cu şeful DGIPI, Gelu Oltean, este total neadevărată. I-am reamintit doamnei că nu eu am scris textul; că, în preambul, m-am arătat sceptic cu privire la veridicitatea tuturor informaţiilor; că unele afirmaţii cuprinse în ARMAGHEDON 0215 şi preluate din media s-au dovedit, în timp, neadevărate.

Dar ţi-ai găsit dialog cu doamna Monica Prejmereanu! Zoe de la CSM, ca o moară stricată marca DGIPI, o ţinea una şi bună: Dacă până la ora 15.00(marţi, 5 martie 2013) nu şterg pasajul respectiv, mă dă în judecată! Am invitat-o să nu mă mai ameninţe şi i-am propus să public o precizare, din care să rezulte că, prin telefon, a negat că ar avea o relaţie extraconjugală cu Gelu Oltean. (A fost de acord cu soluţia mea, pe care am şi pus-o în practică pe http://www.puterea.ro )

Numai că, în finalul discuţie a explodat şi bomba! Zoe de la CSM, ca să mă facă să înţeleg gravitatea faptelor expuse în documentul ARMAGHEDON 0215, în neţărmurita ei inteligenţă de comunicator al CSM a ţinut să facă o comparaţie halucinantă cu o situaţie presupus adevărată: “Toată lumea vorbeşte că Elena Udrea are o relaţie cu Traian Băsescu, dar nimeni nu a scris ceva pe această temă, aşa cum publicaţi explicit despre mine în armaghedon!”.

Doamnelor şi domnilor! Vă rog să nu vă puneţi imaginaţia la muncă şi să vă închipuiţi ce fel de jocuri de natură intimă practică cei doi, dacă cu adevărat există o relaţie între Zoe de la CSM şi Gelu de la DGIPI! Ori să vă gândiţi, Doamne fereşte, cum se alintă ei în presupusa intimitate din alcov, cu ce nume, în ce haine şi în ce fantezii îşi împlinesc dragostea!

Iar ca impertinenţa doamnei Prejmereanu să fie maximă, Zoe de la CSM m-a sunat din nou după câteva minute. Pe un ton imperativ, ştiind că îl are în spate pe şeful DGIPI, Gelu Oltean, Monica mi-a spus: “Vreau să scrieţi exact aşa cum vă dictez: … ”.

Nu ştiu ce avea de gând să mai spună Zoe de la CSM, pentru că i-am închis telefonul în nas.

Mă aştept, totuşi, ca Gelu Oltean să pună agenţii DGIPI să mă supravegheze, să inventeze informaţii denigratoare pe care să le publice pe site-uri prietene, să-mi asculte telefonul, să-mi „atace” calculatorul etc. Pentru că, dacă Prejmereanu este o copie nereuşită a Zoei Trahanache, Oltean este ditamai şeful unei instituţii, DGIPI, care, sub comanda lui Virgil Ardelean, a dus la paroxism supravegherea jurnaliştilor. Iar Gelu Oltean, un personaj promovat de „Vulpea”, este un poliţist certat cu legea, care a demonstrat că pe banii publici poate comite ilegalităţi pe bandă rulantă.

Demisia lui Gelu Oltean ar fi normală, într-o ţară normală. Sau, ar fi normal ca prim-ministrul Victor Ponta, singurul care poate să-l destituie, să-l demită pe secretarul de stat Gelu Oltean, după ce informaţii cuprinse în ARMAGHEDON 0215 vor fi confirmate de SRI.

Dar ce mai este normal în România, când preşedintele Băsescu şi premierul Ponta se ceartă pe Schengen în timp ce inflaţia a bătut dobânzile bancare, şomajul este în galop, preţurile cresc, lichidităţile s-au lichefiat, siderurgia se topeşte şi petrochimia s-a evaporat?!?

Editorial publicat in PUTEREA

Tags: , , , ,

One response to “Efect ARMAGHEDON 0215: Presupusa amantă a lui Gelu Oltean se dă Elena Udrea”

  1. marius says :

    Se da degeba… Am vazut eu pe google! Nu cred ca-i amanta lu’ ala.
    Elena Udrea e frumoasa, e blonda…

Leave a Reply

