Codruţ Olaru a minţit în Afacerea AVICOLA. Nr. 19.908/19.11.2012 îl dă de gol

Incredibilul şi ilegalitatea s-au produs la DIICOT: prin intermediul Comunicatului de presă din 15.04.2013 publicat pe prima pagină a site-ului DIICOT,  „excepţionalul” procuror şef Codruţ Olaru a minţit opinia publică, a protejat filiera Bou Ezzedine-Rami Ghaziri şi a instigat la comiterea de fals în documente publice. În acel comunicat, Codruţ Olaru a afirmat că instituţia pe care o conduce nu a primit NICIODATĂ vreo sesizare de la ANAF cu privire la Afacerea AVICOLA Crevedia – cu evaziunea fiscală semnalată în articolele din PUTEREA. Total fals! Pe sesizarea oficială înaintată de ANAF către DIICOT cu privire la faptele penale referitoare la Afacerea AVICOLA Crevedia, Registratura instituţiei condusă de Codruţ Olaru a pus următorul număr de întregistrare 19.908/19.11.2012.

Codruţ Olaru a minţit în Afacerea AVICOLA. Nr. 19.908/19.11.2012 îl dă de gol

Topul comunicatelor DIICOT

Pentru a intra în atmosfera minciunii procurorului-şef al DIICOT, Codruţ Olaru, vă prezint un rezumat al Afacerii AVICOLA Crevedia: în 15 aprilie 2013, am publicat în PUTEREA ancheta „AVICOLA Crevedia, evaziune cu pui congelaţi. Şeful DIICOT tergiverseazăanchetarea unei fraude de 16 milioane de euro”, precum şi editorialul „Excepţionalul Codruţ Olaru şi lipsa profitului care îl enervează pe Victor Ponta.

Tandemul libanez Ezzedine-Ghaziri

În anchetă am prezentat filiera evaziunii fiscale pusă la cale de libanezii cu cetăţenie franceză Maher Bou Ezzedine şi Rami Ghaziri sub umbrela companiei AVICOLA Crevedia. Am arătat care este drumul fals al produselor AVICOLA din carne de pasăre şi ce traseu urmează banii escrocaţi de tandemul Bou Ezzedine-Rami Ghaziri. Am demonstrat cu documente cum filiera libaneză îşi desfăşoară nestingherită frauda fiscală, în timp ce pe biroul şefului DIICOT, Codruţ Olaru, se odihneşte de cinci luni un dosar instrumentat de inspectorii ANAF. În editorial am trecut în revistă reţeaua de escroci şi instituţiile statului care nu mai mişcă un deget de cinci luni de la sesizarea ANAF. Evident, la loc de cinste era prezentat Codruţ Olaru, actualul procuror-şef al DIICOT. Vă reamintesc faptul că Olaru este propus de Victor Ponta pentru postul de adjunct al Procurorului General al României şi a fost gratulat de preşedintele Traian Băsescu cu calificativul „excepţional”.

În interiorul anchetei am publicat răspunsul DIICOT, primit la redacţie sub semnătura procurorului-şef Codruţ Olaru, la întrebarea: „Dacă asupra următoarelor firme (…) aveţi deschise dosare penale?”, din fraza „(…)…nu se află înregistrată nici o cauză penală în care să fie începută urmărirea penală faţă de cele şase societăţi…“, frază care nu răspunde întrebării mele, am dedus că sesizarea ANAF se află încă în lucru, adică procurorul-şef Codruţ Olaru tergiversează rezolvarea „speţei”.

DIICOT, „fusta mamei” lui Olaru

În aceeaşi zi, 15 aprilie -surpriză! Pe prima pagină a site-ului DIICOT, la loc de cinste, în colţul din dreapta sus, a fost postat un Comunicat de presă, nesemnat, care făcea referire la textele apărute pe site-ul PUTEREA în 14 aprilie. (La ora 21.30, după ce ziarul este trimis la tipar, „urcă” şi pe site-ul www.puterea.ro. Cu alte cuvinte, Olaru s-a mişcat repede!) Eram înfierat şi prezentat drept un jurnalist care scriu cu rea-credinţă şi am interpretat după bunul plac răspunsul DIICOT. În comunicat se pedala pe faptul că la DIICOT nu s-a primit NICIODATĂ o sesizare de la ANAF cu privire la infracţiunile comise de AVICOLA Crevedia şi semnalate de articolele publicate în PUTEREA şi, drept urmare, DIICOT nu ar fi tergiversat ancheta respectivă.

Şi, uite aşa, fără să mă fi gândit vreodată că aş putea ocupa primul loc într-un Top al infracţiunilor jurnalistice, m-am văzut promovat de procurorul-şef Codruţ Olaru pe prima pagină a site-ului DIICOT, chiar în primul rând al Comunicatului din 15 aprilie!

Vreme de trei zile -15, 16 şi 17 aprilie 2013 – am fost Number One în Topul infractorilor demascaţi de mascaţii DIICOT. Am fost apoi detronat în 18 aprilie de Said Baaklini, care apare în Comunicatul de presă abia pe rândul 11. Dar, culmea! Libanezul Baaklini nu „intră” direct pe primul loc cu vreo infracţiune nouă, ci tot cu o ciorbă reîncălzită strategic de procurorul-şef Codruţ Olaru -ciorbă dreasă acum cu vechea acuzaţie de evaziune fiscală cu motoare electrice.

Consider că am fost detronat samavolnic de pe primul loc şi sunt foarte mâhnit că şi la Topul DIICOT se umblă cu mişmaşuri. „Să-ţi fie ruşine”, Codruţ Olaru, ar spune preşedintele Traian Băsescu, dacă ar fi în locul meu.

Eu spun altceva: domnul Codruţ Olaru nu are nici un drept să folosească instituţiile statului pentru a-şi proteja imaginea şi a-şi albi cariera.

Domnul procuror-şef al DIICOT Codruţ Olaru are obligaţia militară de a-şi asuma faptele.

Dacă doreşte să-şi apere onoarea, domnul Codruţ Olaru trebuie să acţioneze ca un bărbat, nu să se ascundă după fustele DIICOT.

Considerând probabil că este stăpânul DIICOT, procurorul-şef Codruţ Olaru foloseşte instituţia statului în interes propriu. Desigur, Olaru, ca orice şef numit politic, face jocuri murdare pentru a-şi plăti poliţa faţă de politicieni. Dar când premierul ţării, Victor Ponta, strigă în gura mare că frauda fiscală a ajuns la cote astronomice şi trebuie stopată, este aberant să mai joci în tabăra evazioniştilor.

Codruţ Olaru a minţit. Numărul de înregistrare 19.908/19.11.2012, pus de registratura DIICOT pe sesizarea ANAF, este dovada mea palpabilă, negru pe alb, că Olaru protejează filiera Maher Bou Ezzedine şi Rami Ghaziri.

Cu siguranţă, interesele sunt imense. Nu m-ar mira să se spună că filiera Maher Bou Ezzedine şi Rami Ghaziri este lăsată să comită infracţiuni pentru că oferă informaţii despre alte reţele libaneze -vezi Said Baaklini, libanezul acuzat de o fraudă fiscală de 22,2 milioane de euro. Sau că prin intermediul tandemului Ezzedine-Ghaziri se obţin altfel de informaţii.

Trebuie să recunosc că totul este posibil în România. Dar dacă este aşa, iar „interesele ţării o cer”, atunci Codruţ Olaru este o foarte proastă soluţie pentru funcţia de adjunct al Procurorului General. Olaru se devedeşte a fi un păcălici, un procuror mincinos care nu ştie să administreze o situaţie operativă de mică intensitate – cum este disputa cu un jurnalist. Iar în momente de adevărată criză, ne vom pomeni din nou cu arestări de prime-time de tipul Said Baacklini, care să acopere o altă evaziune cu adevărat uriaşă şi actuală!

Etapele unei dezvăluiri nedorite de şeful DIICOT

În data de 5 februarie 2013, am trimis către mai multe instituţii ale statului întrebări referitoare la activitatea infracţională condusă de libanezii franţuziţi Maher Bou Ezzedine şiRami Ghaziri sub umbrela companiei AVICOLA Crevedia. Am adresat şi două seturi de întrebări directorului general al AVICOLA Crevedia, Rami Ghaziri.

Dacă de la unele instituţii ale statului am primit răspunsuri, de la Rami Ghaziri am avut parte de ameninţări cu moartea şi cu justiţia, dar şi demesaje de „prietenie” prin intermediul unor persoane periculos de apropiate de înalţi politicieni. Desigur, toate acestea fac parte din riscurile profesiei de jurnalist.

Pentru a nu fi acuzat de rea-credinţă,vă prezint în facsimile întrebările noastre către toţi cei implicaţi în Afacerea AVICOLA Crevedia şi ce răspunsuri am primit.

Explicaţii la facsimile:

La AVICOLA Crevedia, directorului general Rami Ghaziri i-am trimis adresa pe 29 ianuarie 2013 şi NU am primit răspuns nici până astăzi,23 aprilie 2013 – facsimil 1.

La AVICOLA Crevedia, directorului general Rami Ghaziri i-am trimis adresa cu întrebări personale pe 29 ianuarie 2013 şi NU am primit răspuns nici până astăzi, 23 aprilie 2013 – facsimil 2.

La DIICOT am trimis adresa pe 5 februarie 2013 şi am primit răspunsul semnat de procurorul-şef Codruţ Olaru pe 8 februarie 2013 – facsimil 3.

La Registrul Comerţului am trimis adresa pe 5 februarie 2013 şi am primit răspunsul semnat de directorul general Silvia Claudia Mihalcea pe 7 februarie 2013 –facsimil 4.

La ONPCSB, preşedintelui Neculae Plăiaşu i-am trimis adresa pe 5 februarie 2013 şi am primit răspuns semnat de purtătorul de cuvânt pe 6 februarie 2013 – facsimil 5.

La DGFP Ilfov am trimis adresa pe 13 februarie 2013 şi am primit răspuns semnat de directorul executiv Claudiu Ristea în aceeaşi zi- facsimil 6.

Comunicatul de presă DIICOT din 15 aprilie 2013, nesemnat, dar publicat pe site-ul instituţiei. Comunicatul a fost înaintat agenţiilor de ştiri, dar NU a fost trimis redacţiei PUTEREA, deşi în text ni se adresa strict nouă, fiind acuzaţi de rea-credinţă şi de denaturarea adevărului facsimil 7.

Declaraţia de presă a Agroli Group – din care face parte AVICOLA Crevedia -, din 15 aprilie 2013, remisă redacţiei PUTEREA şi semnată de Ioana Dumitru, consultant comunicare Daiman public relation -TheGroup – facsimil 8.

La DIICOT am trimis o nouă adresă, după publicarea anchetei AVICOLA Crevedia pe 16 februarie 2013, şi NU am primit răspuns semnat de procurorul-şef Codruţ Olaru nici până astăzi, 23 aprilie 2013 – facsimil 9.

Solicităm public Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) să se sesizeze asupra faptelor de natură penală comise de Codruţ Olaru. CSM să verifice documentele trimise de ANAF la DIICOT, pentru care a primit numărul de înregistrare 19.908/19.11.2012.

Întrebări Crevedia, facsimil 1

Întrebări patron Crevedia, facsimil 2

Întrebări DIICOT, facsimil 3

Răspuns DIICOT, facsimil 3a

Întrebări Registrul Comerţului, facsimil 4

Răspuns Registrul Comerţului, facsimil 4a

Întrebări Spălarea Banilor, facsimil 5

Răspuns ONPCSB, facsimil 5a

Întrebări ANAF Ilfov, facsimil 6

Răspuns DGFP Ilfov Avicola, facsimil 6a

Comunicat de presă DIICOT, facsimil 7

AGRICOLI Declaraţie de presă 15.04.2013, facsimil 8

Întrebări Adresa DIICOT, facsimil 9

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

